Veel gestelde vragen

Hoe doe ik een bestelling bij Fzn Parts?
  1. Voer uw onderdeel-, model- of artikelnummer in op de homepage of zoek op het merk
  2. Kies uw artikelen en klik op “in het winkelmandje” om de artikelen toe te voegen
  3. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op het winkelmandje om vervolgens op naar de kassa te drukken om uw aankopen af te kunnen rekenen. Hier kunt u uw gegevens invullen of indien u al een account heeft, inloggen om uw gegevens automatisch te laden.
  4. Kies uw bezorgingswijze en betaalmethode en reken af.
  5. U ontvangt vervolgens een bevestiging van ons dat uw bestelling bij ons is ontvangen daarna wanneer de bestelling klaar staat om af te halen of bij u geleverd wordt.
Hoe vindt ik de status van mijn bestelling?
Indien u bestelling bij ons heeft geplaatst, krijgt u naderhand een bericht van ons of de order gereed staat voor afhalen of een track and trace code met meer informatie over wanneer de order exact zal worden afgeleverd.
Hoe vindt ik het passende onderdeel?
Op de homepage kunt u zoeken op onderdeel-, model- of artikelnummer in de zoekbalk of bij producten op het merk en type van het onderdeel wat u zoekt.
Hoe retourneer ik een onderdeel?
Indien het door u bestelde onderdeel niet past of u wilt het om een andere reden retour sturen, kunt u even contact met ons opnemen om de retour te bespreken. Na ontvangst van de onderdelen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Dit doet u door per e-mail of per telefoon contact op te nemen met Fzn Parts. De onderdelen mogen alleen worden geretourneerd als zij in dezelfde staat zijn als bij de levering en ongebruikt. Als wij de onderdelen retour hebben ontvangen en alles in orde is, kunt u de terugstorting van het volledige aankoopbedrag binnen 14 werkdagen verwachten.
Wat moet ik doen als de onderdelen die ik heb besteld zijn beschadigd met het transport?
Indien u bij de bezorging al ziet dat het pakket beschadigd is, kunt u het beste het pakket weigeren zodat het door de vervoerder retour wordt gestuurd aan Fzn Parts. Mocht u pas na bezorging zien dat het onderdeel beschadigd is, dan kunt u hier het beste even foto’s van maken en contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen beoordelen.
Wat moet ik doen als de onderdelen die ik heb ontvangen niet kloppen met wat ik heb besteld of als er onderdelen missen?
Indien de onderdelen die u in het pakket aantreft niet kloppen met wat u heeft besteld of als er onderdelen missen, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen zodat wij de bestelling met u nakijken. Wij zullen dan zorgen dat u de juiste of ontbrekende onderdelen zo snel als mogelijk alsnog van ons zal ontvangen.
Met welke transporteurs werkt Fzn Parts?
Wij werken voornamelijk met DPDgroup voor de aflevering van de onderdelen.
Met welke betaalmethoden werkt Fzn Parts?
  • iDeal
  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bankoverschrijving
  • SOFORT Banking
  • Belfius Direct Net
Wat zijn de openingstijden van Fzn Parts?
Maandag 09:00-18:00
Dinsdag 09:00-18:00
Woensdag 09:00-18:00
Donderdag 09:00-18:00
Vrijdag 09:00-18:00
Zaterdag 09:00-17:00
Zon- en feestdagen zijn wij gesloten
Wat moet ik doen als ik ontevreden ben?
Bij Fzn Parts hebben we graag 100% tevreden klanten over hun aankoop en onze dienstverlening. Mocht u toch een klacht hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. We staan u graag te woord om u probleem op te lossen.

U kunt contact met ons opnemen via whatsapp, per telefoon of door een e-mail naar ons te sturen.
U ontvangt altijd binnen uiterlijk twee werkdagen een reactie van ons.

Goedendag!

Druk op een medewerker om te chatten of stuur een email naar [email protected]

Verkoper Sies
683385416
Verkoper Vanny
681547622
Bel ons op +31683385416 bereikbaar van 9:00 tot 18:00.
Hallo, wat kan ik voor u doen?
×